18 Haziran 2014 Çarşamba

GALATASARAY'IN VE LUCESCU'NUN ONURU


Galatasaray çok geniş bir kitlenin hayretle karşıladığı bir açıklama yapmıştı. “Teknik direktör adayımız Lucescu” hayretten ağızları bir karış açık kalmış gazeteciler soruyor “Temas ettiniz mi gelmeye sıcak bakıyor mu” Cevap, “hiçbir sorun yok görüştük gelebileceğini söyledi."

Bir an yüzbinlerce sporsever gibi ben de kendimi Luçesku’nun yerine koydum. Geçmişi şöyle bir hatırladım.

Adam Galatasarayı şampiyon yapmış, Avrupada yarı finale kadar taşımış. Daha da ileriye götürecek. Bir anda kapı dışarı ediliyor ve yerine Fatih Terim geliyor. İki maç sonra da meyveleri Terim toplayıp Avrupa şampiyonu yapıyor takımı. Yani Luçesku’nun pişirdiği yemeği Fatihe sunuyorlar.

Adamın arkasından neler söylemediler ki, ne çingeneliği kaldı ne iş bilmezliği ne de başka şeyleri.

Lucescu sessizce ve hepsini sineye çekerek çekip gitti. Yıllardır da Shaktar Donetsk de başarıdan başarıya koşuyor.

Yine de çok kibar adammış. Eğer palavra değil de kendisiyle görüşmüşlerse “Hasstirin efendiler. Ben iki defa paspas edilip çiğnenecek adam değilim. Ben Galatasaray’ı çalıştırmak değil adını duymak istemem” dememiş. "Gelemiyorum"demiş.

Adamın onuru ile oynadınız, barı onun adını gündeme getirip de refüze olacağınızı bile bile kendi onurunuzla oynatmasaydınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder