7 Nisan 2012 Cumartesi

Yer Gök Aşk olunca...

       Çoktan beri yazmamışım. Ama öyle bir dizi seyrettim ki yazmadan edemeyeceğim. Bir dostum şaka mı ciddi mi anlayamadığım bir eda ile "YER GÖK AŞK" diye bir diziyi izlememi önerdi. Benim dizi izlemediğimi biliyor. Bir bildiği vardır diyerek izlemeye karar verdim. Olaylar Ürgüp ve Göremede geçiyor. "Vaktiyle ASMALI KONAK vardı bir süre onu izlemiştim. Tesadüfe bakın ki bu da orada geçiyor.
       Ürgüp kaymakamlığının verilerine göre burada 17800 kişi yaşıyor. Yani herkes birbirini tanıyor. Aşağı mahallede biri yellense yukarı mahalle bunu hemen haber alır bu bir. İkincisi burada o kadar büyük zenginler ve büyük şirketler varmış da bizim haberimiz olmadığı gibi Forbes dergisinin de haberi olamamış ne yazık ki.
        Dizideki insanlar o kadar zengin ki dünyanın dilinde olmalılar ama gizlenmeyi başarmışlar işte. Aşklarını gizledikleri gibi.
Gelelim diziye.
        Efendim bu insanlar bir defa bu 17790 kişiyi o kadar habersizce sömürüp zengin olmuşlar ki hiç sormayın. Zenginlik onları o kadar baştan çıkarmış ki aman allah. Her kadının başkasıyla ilişkisi var. O kadar görünmez olmayı başarmışlar ki. kasabanın ortasına garsoniyer diye bir karavan koymuşlar ve orada iş pişiriyorlar da kimsenin haberi olmuyor kimse göremiyor. Karavan sabahlara kadar sallanıp duruyordur herhalde.
         Hava soğuk diye herhalde karavanda sevişiyorlar. Yoksa görünmezlikten o kadar eminler ki meydana yatak serecekler neredeyse. Vay anasını sayın seyirciler. Bir zamanlar DALLAS diye bir dizi vardı emin olun bunun yanında çok masum kalır. Onlar ne de olsa Amerikalı yaparlar, onlara yakışabilir ama bu kadar da olmaz yani. Bir de kahya kadın olmasa var ya daha neler yapacaklar. (Kahya kadın sanırım daha önceki bölümlerde bir haltlar yedi sonra da bir kenara atıldı ki intikam almaya kararlı.) Bir dizide bu kadar mantıksızlık bu kadar hayasızlık özel bir yetenekle yaratılabilir sanırım. Eeee Göreme, eeee Ürgüp oralarda neler dönüyor da ruhunuz bile duymuyor aferin size.
      Benim seyrettiğim bölüm 75. bölümdü bu kadar ilerlediğine göre epey reyting alıyor demektir. ve de daha bir o kadar da devam edecek demektir. Valla helal olsun sevgili milletime. Böyle başa böyle tarak ne yapalım yani. Benden bu kadar siz devam edebilirsiniz izlemeye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder